۶ پاسخ

میگن قنداق خوبه در حد پیچیدن پارچه دورش و آزاد بودن پاها
خودم تجربه نکردم ولی شنیدم که باعث میشه بچه راحت تر و بیشتر بخوابه

تا دوماهگی سه ماهگی کم کم خوب میشه دختر منم همین بودم الان بهتر شده هم زمان خوابش هم دفعات خوابش بیشتر شده

ن چ ربطی داره،من بچه اولمم همش دراز کشیدخ شیر میدادم، این بچمم همینطور خداروشکر خیلی خوبن عقط باید مواظب باشی شیرتو گلوش نپره،وقتی بچه رو هی برداری شیر بدی باز بزاری خب معلومه ک بچه بی خواب میشه و بعدش گریه میکنه

اگه رو زمین میخوابونیش،تا بیدار میشه،سری دراز بکش بهش شیر بده باز میخوابه،من همین کارو میکنم،خداروشکر بچم خوابش خیلی خوبه

چهلش بیاد خوابش خوب میشه همه اینو میگفتن باور نمیکردم میگفتم مگه میشه میخواد چه معجزه ای شه،ولی واقعا شد

تا سه ماه همینجوره

سوال های مرتبط