برای نی نی هاتون لباس عید چی خریدید و چند؟

۸ پاسخ

بیلر پیرهن(1300)، کلاه لئونی(380)، جوراب ساق بلند(165)

بیلر لی و بادی شد ۱۶۰۰
سرهمی با کلاه ۱۴۰۰
پیراهن و شلوار خرسی ۶۵۰
سه تیکه شلوار و بادی و پیراهن ۱۲۰۰ اینو چهارماه پیش خریدم الان گرون شده
ی جوراب و سربند خوشگل خریدم ۲۰۰ شد و

بلوز راه راه ۷۵۰شلوار لی۸۵۰
بیلر۸۵۰بلوز کبریتی ۴۵۰۰
بلوز شلوار ست دستی ۴۵۰ جوراب دونه ای ۸۵

پیرهن ۳ تومن سوییشرت بهاره ۲۳۰۰

من دو دست خریدم یه پیراهن با کت لی ۲۶۰۰
و یه لباس با دامن هم ۲۵۰۰

اینجا وضع جوریه که هنوز هیچی...میترسم برم بیرون خرید کنم براش

من که از وسایل سیسمونیش استفاده میکنم ولی یه بیلر دیدم گفت ۵۰۰ شاید بخرم براش

میشه عکس لباسشوببینم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی