۹ پاسخ

نمیدونم چطوریه والا گیج شدم

من برای وزنش همیشه میبرم بهداشت همیشه نیم کیلو کمتر از دکتر میگه بااین که همون لباس

عاره منم دکتر با بهداشت فرق داشت یکی دوتا خطای اندازه گیریه

بهداشت دقیق نیستن ترازو و وسایل اندازه گیری پزشکا دقیق‌تره

بله مرکز بهداشتی که من میرم همیشه قدو اشتباه میگه چون خودم تو خونه نیگیرم با نظر دکترش یکیه

خطای اندازه گیریه
برا پسر من سر وزن بهداشت و دکترش همیشه اختلاف وجود داره

شاید اشتباه کردن من هر سری میرم میگم دوبار انجام قدو وزنشو بگیرن اشتباه نکنن

قطعا اشتباه شده

فک نکنم قدش کوتاه بشه که
احتمالا یکیشون اشتباه کردن

سوال های مرتبط