۵ پاسخ

پسر من پستونک کلا نگرفت
ساعت ۱۱میخوابی تا صبح ۶بار بلند میشه برای شیر صبح هم ساعت ۸بیدار میشه

تا صب ده بار بلند میشه شیرمیخوره میخابع هر یکساعت نیم ساعت☹️☹️☹️😨

شیر خودمو میخوره تاسینه خالی بشه خوابش میبره ۱ساعتیم پستونک دهنشه تا خوابش عمیق بشه و میندازه خودش

دختر من کم شیر میخوره
شب یبار قبل خواب میخوره یه بار هم ساعت ۶ صبح دیگه درطول شب هم گریه میکنه بیدار میشه ولی شیر نمیخوره فقط انگشتشو مک میزنه پستونک هم تا ۳ ماهگی بیشتر نخورد

شاید سیرنمبشه ک خیلی شیرمیخوره،یاتشنه ابه اگ اینانبود حتماپستونک بده شاید ولع مکیدن داره
همچیه این بچه هایکجوریه🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی