۵ پاسخ

ببین عزیزم من مشاور کودکم.نوزاد ترس و....بیشتر از مادر میگیره.سعی کن تویه چند روز اینده باهاش اروم صحبت کنی .اگه لالایی یاصدای خاصی براش میزاشتی یامیخوندی موقع خواب صداشو معمولی رو به کم بزار بهش لبخند بزن و اگه شیرش میدی سعی کن باهاش ارتباط،چشمی برقرارکنی

با صدای بلند شعر بخون اولش گریه می کنه بعد عادی میشه صدای تلویزیون زیاد کن اهنگ شاد کودکانه بزار عادی سازی کن

نسبت به صدای بلند حساس شده

عزیزم
ما همه ناراحتم استرس داریم
بیاید ب بچه ها انتقال ندیم
من خودم یواشکی ناراحتی و گریه میکنم
نمیزارم اونا بفهمن

فکر کنم از جیغ من ترسیده

سوال های مرتبط