سلام دخترا
بچم خیلی دستشو میخوره طبیعیه ؟

۴ پاسخ

بعله طبیعی روند رشدش باید تودوماهگی بخوره دستشو سه ماهگی کم کم به دستاش نگاه میکنه بعدمیخوره😂
دخترمن جوری میخوره ها هرکی ببینه فکرمیکنه چندروز شیرنخورده😂

اره چند روزه پسر منم اینطوریه 😂

آره طبیعیه

گرسنش نیست؟

سوال های مرتبط

مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی