۳ پاسخ

قند ناشتات؟

الانم بچت کامل شده نگران نباش من پسرمو ۳۶ هفته و یه روز دنیا آوردم دو روزم رف دستگاه

الان که خوبه ۳۷ اصلا نترس

سوال های مرتبط