۴ شوهرم یه عالمه ۴ خریده🥴
نمیدونم چرا اینقدر بدش میاد کم کم خرید کنه
من ۵میبندم
نم میزد ۵ گرفتم خوبه
من پسرم ۴ میبندم اصلا نم نمیده زود ب زود عوض کن
٤ پلاس خيلى خوبه
من ۵ میبیندم
۴میبندم اما ۵شورتی
کوچیک شده دیگخ ۵ ببند
من ۴ میبندم
شبا چون بچهها دراز کش هستن جلوی پوشک بیشتر پر میشه
من قسمت جلوی پوشک و رو به داخل برمیگردونم تا نم نده
من ۵با ۶ میزنم
من پسرم ماشاالله ۱۰خورده ای داره سایز۴
۵ببند ۴تنگ براش گناه داره
من پنج میبندم
از همون 9 ماهگی
من چندین ماهه ۵ میبندم
پسرم ۱۰ کیلو ۴ میبندم ولی خو بستگی ب جثه بچه داره
من شبا از اون پوشکای ک جذب بالایی دارن استفاده میکنم
من ۵ میبندم
٩ كيلو اگه مولفيكسي برو رو سايز پنج
دختر من هشت كيلوعه ٤ ديگه داره كوچيك ميشه
من پنج میبستم الان که ده شده شش میبندم
من پسرم ثپله ۶مای بیبی میبندم تازه الان کوچیک شده براش رفتم مولفیکس گرفتم چون مولفیکس یکم نسبت ب مایبیبی قوارش بزرگترع
من الان ۴ مثبت میبندم
منم چهار و بعضی روزا نم میده😅
۹ کیلو دیگه فکر کنم باید پنج ببندی
اگ نم میزنه باید سایز بزرگتر ببندی
9 کیلو 4 میبندم ولی نم نمیده
من ۴ میبندم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.