من اگه زایمان طبیعی برش نیاز نداشت و کسی دست تو بدنت نمیکرد شاید حاضر میشدم طبیعی بیارم الان هرگز
سلام دکترت کیه؟سونو رشد کجا میری؟
یوگا بارداری کار کن
بخیه بخوری بهتره
فقط ورزش اسکات و پیاده روی و ... انجام بده که بچه سرش قشنگ پایین باشه و راحت دهانه رحمت باز بشه
ولی بخیه زیاد نخوری
اما قطعا بخیه خوردن بهتر از بخیه نخوردنه
جمع بشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.