۴ پاسخ

من اگه زایمان طبیعی برش نیاز نداشت و کسی دست تو بدنت نمیکرد شاید حاضر میشدم طبیعی بیارم الان‌ هرگز

سلام دکترت کیه؟سونو رشد کجا میری؟

یوگا بارداری کار کن

بخیه بخوری بهتره
فقط ورزش اسکات و پیاده روی و ... انجام بده که بچه سرش قشنگ پایین باشه و راحت دهانه رحمت باز بشه

ولی بخیه زیاد نخوری

اما قطعا بخیه خوردن بهتر از بخیه نخوردنه
جمع بشه بهتره

سوال های مرتبط