۴ پاسخ

منم همینطوری ام

اگر منظورت تهوع و ایناست از دو هفته دیگه بهت سلام میکنه تقریبا😂

علائم همیشگی نیست عزیزم نگران نباش

هنوز زوده عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط