سوپرامیل خیلی تپل میکنه حیف ک دخترم رفلاکس داره و زیادی بالاش میآورد هم خوشمزه بود هموزن دهی عالی داشت اگ رفلاکسی نیست همینو بگیر ببلاک اصلا وزن دهی ندارع چربیش خیلی کمه
این دوتا رو نمیدونم ولی بیومیل خاهرشوهرم ب پسرش میده خیلی چربه و چاقه بچش
مادرشوهرمم همش بچه منو با اون مقایسه میکنه
سوپرامیل و شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.