۳ پاسخ

سوپرامیل خیلی تپل می‌کنه حیف ک دخترم رفلاکس داره و زیادی بالاش میآورد هم خوشمزه بود هم‌وزن دهی عالی داشت اگ رفلاکسی نیست همینو بگیر ببلاک اصلا وزن دهی ندارع چربیش خیلی کمه

این دوتا رو نمیدونم ولی بیومیل خاهرشوهرم ب پسرش میده خیلی چربه و چاقه بچش

مادرشوهرمم همش بچه منو با اون مقایسه میکنه

سوپرامیل و شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان 🔥آتریسا🔥 مامان 🔥آتریسا🔥 ۱ سالگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی