جنگنده هاشو داره میفرسته سمت تهران
اینا نقطه قوت آمریکاعه
چطوری وصل شدی به تلگرام
دلیل اینکه ما نمیتونیم جلوی جنگنده هارو بگیریم چیه؟؟؟؟؟
😭😭😭
یعنی بدبخت بودیم بدبخت تر شدیم
b2 سنگرشکنه دیشب فرستاده بود دیگه بسته چقدر میخاد بیاد جونو تنی نمونده
این دوتاجنگنده ضد پدافنده هرکاری دوسدارن میکنن
با چه نتی تلگرامت وصل میشه؟
بمب افکن و جنگنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.