تبریزی ها خوبید ؟ 😭

۶ پاسخ

چرا انقد تبریز و میزنن؟

مگه آتش بس نکردن

خیلی افتضاح بود من که جرئت نمیکنم از پیش پسرم برم کنار🥺🥺 کجا رو زدن من که فقط دود سیاه دیدم

من نشنیدم

خیلی بد بود صداش

ما خوبیم شما خوبین

سوال های مرتبط

مامان ملیکا مامان ملیکا ۱ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی