دستور پختش رو میگی عزیزم؟
نوش جان برای افطار سوپ دارم
عدس پلو درست کردم
نوش جونت
مرغ میزارم
نوش جوون
دیشب داشتیم.
به به ما دیشب داشتیم بسی چسبید😋
امشب چلو گوشت گذاشتم
تن ماهی باپلو
پسرم غذا نمیخورده اعصابم خورده حوصله درس کردن هیچیو ندارم
لوبیا
خونه مادر شوهر دعوتم میخاد مرغ کباب کنه برام
سیبزمینی برنج
میخام تو روبیکا گروه خانمانه بزنم تا تو این اوضاع جنگ و بی رسانه ای یکم دور هم باشیم
اگ خواسی بگو بیارمت
ایدی روبیکام
@D234rkl
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.