من شش تا رب سکه دارم
صد میلیون پول نمیدونه
از ارثم بوده
با ارثم یه ماشین هم گرفتم دادم شوهرم
اینایی هم که میگن زندگی که توش پنهان کاری و این حرفا باشه زندگی نیست و این حرفا هنوز نمیدونن مردا چجونورایی هستند
هممون دور ور تو تلویزیون خانمابی دیدیم که مریض شدن شوهرشون ولش کرده
خیال کردی مرد ایرانی میمونه تو رو پوشک میکنه یا بهت میرسه 😂
یا در اومده طرف داره خیانت میکنه رفتی خونه بابات باید دستت جلو می دراز کنی پول چیپس بچت بده
من میگم یه پس انداز مخفی واسه روز مبادا واجبه
استفاده نشد هم اتفاق خاصی نیفتاده پس اندازه دیگه
قایمکی که نه ولی قرعه کشی ها یا پس اندازام طلا می گرفتم طلا های دخترمو عوض می کردم نمی فروختم ولی میگفتم فروختم
یک ماه پیش ماشین سنگین گرفتیم طلاها را سه میلیارد فروختیم
اگه طرف مقابلت مردزندگی باشه نیازی به پس اندازقایمکی نداری.من واسه خودم پس انداز دارم وهمسرمم میدونن ولی تا حالا نه پرسیدن چقدرداری واینا.من حتی جای پس اندازمم بهش میگم .ولی تاحالا حتی نخواسته بدونه چقدردارم.چون هردوداریم واسه یه زندگی تلاش میکنیم.
چقدر خودشم میاد از خانمای زرنگ یعنی کیف میکنم برای خودتون یه چی جمع کردید
من متاسفانه به فکر نبودم توی سالای گذشته ک طلا اینا ارزون بود
الان هم ک همه چی سر به فلک کشیده
خیلی افسوس میخورم خیلی
زندگی ک توش قایمکی کاری کنی همسرت ندونه ب ر ی ن توش
۱۳۰ میلیون
مخفی هفت تمن
تو زندگیم مرد دارم ن نامرد ک قایم کنم کلا تو بدبختا بامن بود تو مریضیا
به جز طلاهای خودم که شوهرم میدونه یه دستبند و انگشتر قایمکی خریدم دادم مامانم نگهداره
من هرچی پول پس اندازکنم میدم به شوهرم که بریم سفر
مگه چند بار میخام زندگی کنم همش به فکر پس انداز باشم
من کلی طلا با قرعه خونگی خریدم کلی پس انداز داشتم ولی خب تا تقی به توقی میخوره دو دستی تقدیم آقا میکنم😄البته جدا از شوخی اونم با معرفته خونمونو زد به اسم چیزی بخوام نه نمیگه. ما چیز جدا و مخفی از هم نداریم ولی به نظرم مرد با مردم فرق داره.بعضی از مردا زنو جدا از خودشون میدونن ازین مردا باید پس اندازتو مخفی کنی اعتمادی بهشون نیست.
هیچی
پول و پس انداز دارم ولی قایمکی نیست
هرچی داریم و نداریم بهم میگیم
هیچی والا
منم۱۱میلیون پس انداز دارم😅😅 که همسرم خبر داره هی تاکید میکنه دست بهشون نزنیا قبل عید نزدیک۳۰تومن بود خرج شد ۱۱تومن موند🤦🏻♀️ و یه گردنبند که اونم خبر داره_تا ۳سال پیش کلی پس انداز داشتم ۶تا پارسیان و ربع سکه که دادم همسرم خونه خریدیم
هیچی 😂😂همه طلاهارو فروختیم ماشین و عوض کردیم الان فقط یه دونه النگو دارم برداشتیم برا پس انداز🥴
خیلی دلم میخواد یه حرکتی بزنم ولی دستم ب هیچ جا بند نیست 😂قسطا زیاده پول حقوق دقیقا فقط برسیم قسطارو بدیم و خرج خونه ....برا پس انداز نمیمونه
فقط خودم یه چهل میلیون ماه دیگه صندوق در میام ک پولش مال خودمه نمیدونم چیکارش کنم هر چند خیلی بی ارزشه هیچی نمیشه
صفر تومن
من چند تا تیکه طلا دارم با ۵۰ تومن پول
به نام خدا چس تومن🤣
من خیلی طلا نمیخرم فقط درحدی که یه گردنبند و گوشواره و دستبند و انگشتر همیشه بهم هست هم خودم هم دخترم داریم مگه اینکه چیزی خوشم بیاد عوض کنم ....مابیشتر سهام شرکت همسرمو هرماه میخریم
هیچی .
هیچ ندارم
من صد تومان تو بانک دارم اگه اون موقع طلا میکردم نزدیک ۶۰ گرم میشد سال ۴۰۰ گذاشتم بانک ضمانت یه وام...
طلا برا خودم و دخترم داریم اما شوهرم میدونه ولی پول که دستم میاد طلا ریزه زیاد میخرم وقتایی پول کم میاره میفروشم براش یه کارت هم برا خودم دارم پول میریزم توش برا مسافرت و خریدای خودم و دخترم یا بخوام به کسی کادو تولدی چیزی بدم. صندوق خونگی هم اسم مینویسم خرداد نوبت منه
من جدا ندارم حتی هزار تومن هر چی پول اضافه میاد دستمون با همسرم طلا میخریدم وام یا عیدی یا پس انداز پول مخفی از هم نداریم ولی حال خودشو داره پول یا طلا مخفی داشته باشی اگه شوهرم میدیدم پول مخفی نگه میداره حتما منم مخفی میکردم ولی هر چی داره و میگیره رو میده به من
😂😂😂😂😂هیچی
از من به شما نصیحت یا طلا قسطی بردارید یا قرعه بنویسید کم کم در طول ماه پولش و بزارید کنار بهتون فشار نیاد بعدم به هیچکس نگید
قایمکی نیست خبر داره طلا دارم
صفر ریال
صفر ریال
هیچی ندارم
من ۷ میلیون پول دارم🤣🤣🤣
بنام خدا
هیچی 🤦🏻♀️😂
من یه ماشین دارم شوهرم نمیدونه با پونصد میلیون طلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.