۴ پاسخ

بنظر من قدیمین.کلا هم دوست ندارم بادمجونی و شرابی و اینا

ماهگونی هم قشنگه

به نظرم اولش قشنگه بعدش خیلی زود قهو ه ایی میشه

مگه آرایشگاه ها باز هستن؟سمت ما باز نیست

سوال های مرتبط