بفرمایید دیزی زهرا پز
#کودک
#فرزندپروری
#شیرخشک

تصویر
۱۷ پاسخ

نوش جان ❤️

سیب زمینی درسته می‌ریزی؟ له نمیشه؟ چون گوجه آبدار هست گفتم اگه اول گوجه باشه بعد رب تفت نمیخوره رب درست نیست؟

به به نوش جان باشه

چقد با سلیقه ایول نوشجان

نوش جان من عاشقشم

به به داخل فر درست میکنی

چطوری آبگوشتتو درست میکنی؟

به به ابگوشت درست وحسابی با مخلفات یعنی این😍

وای دست مریزاد کدبانو عالیه

عزیزم اون حصیر اون زیر که کثیف میشه نمیشه؟

اسم اون ظرفای درد دار چیه؟ اونا برای یک نفره؟

نوش جااان ،چقدرباسلیقه

بهبه نوش جونتون قشنگم😍

گلم درخاستمو قبول میکنی لطفا

وای چه با سلیقه 👌👌👌فقط گوشت کوب هاش😍نوش جان

باسليقه
نوش جان

به به نوش جان کدبانو

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی