#فرزندپروری
#فرزندپروری
#شیرخشک
#بچه داری

تصویر
۱۳ پاسخ

نه گفتن رو باید یاد بگیریم همین رودروایسی پدر ما ایرانی ها رو دراورده

کسی که پول نداره لزومی نداره بقیه رواذیت کنه وتورودربایستی بذاره
میتونی فردازنگش بزنی بگی شرمنده پولم جورنشدیااینکه بگی مثلا۲۰۰تومن بیشترندارم نمیدونم چکارکنم

کسی که پول نداره چه دلیلی داره هم کیک و هم گل و هم کادو بخره برا طرف؟؟؟؟؟اونم از جیب یکی دیگه😑
بنظرم بزن زیر حرفت بگو نمیتونم برم

چه آدمی بی درکی تو این اوضاع چه توقعی داره

واااااا..چرا قبول کردی
زنگ بزن بگو قرار بود پولی دستم برسه اول بهت گفتم باشه ولی الان نرسید ببخشید

عزیزم فردا هم میگه بهت نمی‌دم چون پور برادرمه

منم امروز همسایم اومد گفت دم عیدی پول لازم دارم ازم ۲۰ قرض گرفت دگ نمیتونم برم بیرون بی پول شدم اما بنظرم شما رک بگو عزیزم فک‌میکردم پولم‌میرسه اما رفتم قیمت کرفتم دیدم واقعا نمیتونم اونقد هزینه کنم

وا خيلى زشته
چه رويى دارن بعضيا باز كيك بود يه چيزى ادكلنم ميخواد

بگو راستش لازم دارم قبل عيد خريد دارم ….

خب نکن اینکارو بگو سرم شلوغ بود یادم رفت

وااا خب وقتی پول نداره مجبوره انقدر مایه بزلره واسه طرف؟بش پیام بده بگو راستش دستم تنگ نمیتونم همه اینارو باهم بخرم

رو در بایسی نمیخواست که عزیزم
باید میگفتی عزیزم منم پول دستم نیست
و الا دریغ نمیکردم
هم مودبانه بود هم تو فشار قرار نمگرفتی
الانم بهترین چیز اینه از همسرت بگیری و بگی برای خواهرش

ای بابا چقد بد واسه منم اینطور پیش اومده حس بدیه🤯

خب میگرفتی نداری

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی