منم دیدم منم خطم افتضاح اما یاد گرفتم درباره هیچ کسی نظر ندم حالا خطش بد باشه چی از من کم و زیاد میشه به من چه ارتباطی داره فکر کنی متوجه میشی این آدمها کلی مشکل دارن تو زندگیشون
بیخیال عزیزم خودتو ناراحت نکن یه سری ها کلا مغزشون مرررریض
تایکیو نرنجونن آروم نمیگیرن
بنظرم بلاکشون کن .
این آدما عقده ای هستن و بیکار میدونی چون نمیتونن ببینن حسودن تا یکی موفقه بجای اینکه بیشتر تشویق کنن و انرژی مثبت بدن میگن بزار یه چی بگم حالا که من نمیتونم اینو هم دل زد کنم از کار
انقد بیکارن که میان تو گهواره دنبال اینن به بقیه تیکه و کنایه و انرژی منفی بدن مریضن انگار این مریضی هم خوب نمیشه چون ذاتشون خرابه ذات آدمم درست بشو نیس تو هرچی نکنی اینا میان یه چی میگن بهترین کار اینه که بی محلی کنی
این پرواضحه ک سطح خطت اصلا قابل قیاس باطراحیت نیست که اونم ن بمن مربوطه و ن قراره همه استعداداروداشته باشی یابخای روش کارکنی
مرض چیه بنظرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.