کاری به اونخانم ندارم که اصلا به جا نبود ولی شما هم جوابت تند بود ایشون لحن بیانش متاسفانه بد بود شما بدتر جواب دادی
خب که چی شما هم بلد نیستی بکشی همینو؟
گاهی وقتا میشه با متانت و طرز بیان پخته خودمون طرف از کرده خودش پشیمون کنیم
هنر همیشه زیباست هنرمندش زیبا تره موفق باشی گلم
والا مامان آلان من از نقاشیات خیلی ایده میگیرم و همونو واسه دخترم میکشم..چند روز پیش عکس یه آهو گذاشتی خیلی خوشم اومد ازش اسکرین گرفتم دیروز برا دخترم تو دفترش کشیدم بچه اینقد ذوق میکرد که نگو..هی میگفتم خدا خیر بده شما رو..
حالا بعضیا که اینجا ساز مخالف و ناکوک میزنن رو واقعا درک نمیکنم نمیدونم چرا فقط دنبال تخریب کردن ادمان تا اینکه بخوان از هنر یه نفر تعریف کنن
نیاز نیست بخوای به همه ثابت کنی کارت چطوره
بد بکشی یا خوب بکشی مهم حال خوب خودت و رضایت خودت. و کساییه که پیشت میان
وقتی مطمئنی کارتو به درستی داری انجام میدی دیگه نباید فکرتو حتی درگیر کنی و اهمیت بدی
اگر نظر بقیه برات مهمه و فکر میکنی رو بهبود و پیشرفتت موثره اهمیت بده وگرنه کلا نادیده بگیر
من خیلی سبک نقاشی شمارو دوست دارم هربار که عکس جدیدی میزاری بدو بدو میام که ببینم واقعا قشنگع موفق باشی👏
من دنبال مسابقه زیبایی نیستم ممنون ازنظرتون اگرهدفت ناراحت کردن بنده بودیه خبرخوب :موفق نشدید
نقاشیات قشنگه عزیزم امیدوارم موفق باشی ولی خوب این مدل نقاشی رو اکثرا بلدن
مربی نقاشی فک میکنم باید دوره ببینه تا بدونه به بچه ها چجوری آموزش بده
،،،،،،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.