پوشاک شیرخشک فرزندپروری

تصویر
۷ پاسخ

روش های دیگه جلوگیری روامتحان کنه که عوارض نداشته باشه

روکین خیلی خوبه البته اگر باشه و پیدا کنه چون شهرما خیلی وقته نداره من چند وقته دروسبلین میخورم خوبه عوارض نداره ولی ال دی افتضاحه

منم حالت تهوع میگیرم خارجیشو باید بگیره

من دستم خیلی لک افتاده

اره منم میخوردم حالت تهوع میگرفتم جوشم اره میزنه

روکین و امتحان کنه

لابد بهش نمیسازه
اره باعث لک هم میسه خواهرم کل صورتش لک شده

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان قلبم🤸‍♂️💕 مامان قلبم🤸‍♂️💕 ۴ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی