روش های دیگه جلوگیری روامتحان کنه که عوارض نداشته باشه
روکین خیلی خوبه البته اگر باشه و پیدا کنه چون شهرما خیلی وقته نداره من چند وقته دروسبلین میخورم خوبه عوارض نداره ولی ال دی افتضاحه
منم حالت تهوع میگیرم خارجیشو باید بگیره
من دستم خیلی لک افتاده
اره منم میخوردم حالت تهوع میگرفتم جوشم اره میزنه
روکین و امتحان کنه
لابد بهش نمیسازه
اره باعث لک هم میسه خواهرم کل صورتش لک شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.