شیرخشک فرزندپروری پوشاک شیرخشک تب

تصویر
۹ پاسخ

بنظرم برو ک بدقول نشی، همونجا بگو یهو پریود شدم زیاد سر پا نمون وخودتو خسته نکن

ی قرص بخور بروو اره خیلی بدمیشهاونجاهم بگو نشسته کارارو کن

برو وکارای نشسته رو انجام بده مثل سالد درست کردن .میوه چیدن .و...

ژلوفن بخور

برو عزیزم بگو پریود شدم واسه اینکه بدقول نشم اومدم
بشین سالاد درست کن

وای منم امشب خودم مهمون دارم پریودشدم دل دردوکمردرددارم😭

من اولویت خودمم
بازم هر جور صلاح میدونی

یه دوش آبگرم بگیر یه مسکن بخور برو اتفاقا پریود که باشی مشغول باشی درد رو کمتر احساس میکنی اگه دیگه خیلی حالت خوب نیست بمون خونه استراحت کن

برو آره اینجوری فکر بد نکنه .برو بگو یهو شدی و خودتو زیاد اذیت نکن

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان قلبم🤸‍♂️💕 مامان قلبم🤸‍♂️💕 ۴ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی