#فرزندپروری#کودک#شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

با دیدن این متن بیشتر دلم خواست بچه ام همیشه شلوغی کنه بریزه خراب کاری کنه وقتی میخابه دلم اتیش میگیره خونه سوت و کور میشه خدایا همه ی کودکان رو حفظ کن میدونی با دیدن این متن الان دارم زار زار گریه میکنم

زیبا بود و تاثیرگذار😍

😭😭😭

دلم گرفت 🥲ایشالله عاقبت بخیر بشن امیدوارم خونمون براش جای خاطرات خوبی بوده باشه

وای دلم گرفت 😭
ایشلا تنشون سالم باشه

💖💖عاقبت بخیری همه شون

😭😭😭

من بارها بااین متن گریه کردم😭

اخ اخ ارزومهههههه بزرگ بشه عاقبت بخیر بشه .ب امید عاقبت بخیری تک تکشون

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی