۲۱ پاسخ

من با مایع لباسشویی کودک
تو لباسشویی میریزم

صابون رختشویی رنده کردم میریزم تو جا تایدی ماشین بعد مایع مخصوص کودک میریزم تو جا مایع مینی واشم داره منتها تمیز نمیشوره حس میکنم

اگه لباسشو کثیف کرده باشه اون قسمتشو با صابون میشورم و بعد میندازم تو ماشین لباسشویی خودش و مایع مخصوص لباس کودک میریزم داخلش،لکه های لباسشم ک لکه بر میزنم

تو ماشین لباسشویی با مایع مخصوص خودش

با مایع لباسشویی مخصوص کودک با مینی واش (لباسشوییی)با لباسشویی خودمون نمیشورن اونا جدا دارن

من با مايع چيكو ميندازم تو لباسشويي خودش اتوماتيكه ميشوره و خشك ميكنه

با لباسشویی مایع کودک

مایع لباسشویی زیر یکسال
کثیف باشه با پودر صابون لباسشویی

با دست می شورم با مایع لباسشویی پینو مخصوص نوزاد

با صابون با دست

میای گروه

اگه لباسش لک داشته باشه با صابون سفید فیروز ک مخصوص لباسه میشورم با دست،اگه لک نداشته باشه فقط جهت تمیزی و شستن باشه با ماشین لباسشویی با مایع لباسشویی مخصوص کودک

با مایع لباسشویی مای بیبی زیر یکسال تو لباسشویی

مایع مخصوص للاس کودک
و لکه بر مخصوص لباس کودک

با مایع لباسشویی کودک با دست

لک هارو با صابون رختشویی میگیرم
بعد ميندازم تو مایع لباس بچه
با دست میشورم

من با مایع مخصوص خودش با لباسشویی خودمون

مایع لباسشویی با لباس شوی

با دست با صابون

خیلی کثیف نباشن خودم با دست با صابون میشورم
کثیف باشن میندازم لباسشویی برنامه 15دقیقه ای و مایع که به لباس خودمون میزنم رو میریزم، مایع اش تموم شده اینجاهم نیس باید برم شهر بخرم

اگ‌ لک‌باشه با صابون اگ ن مایع بله با دست میشورم

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی