مامانا شما شیشه شیر نی نی هاتونو چجوری میشورین؟؟

۱۱ پاسخ

آب جوش مایع ضد عفونی چربی زیاد میگیره

من یه ربع میذارم تو مایع استریل یونی بمونه بعد با اب گرم ابکشی میکنم

با آب جوش یا مایع ضدعفونی

یبار عصر و یکبار صبح.مایع استریل یونی بیبی
بعدش ۱۰ دقیقه میندازم داخل آب جوشی که ریختم داخل کاسه.
و هربار با آب خالی

با مایع مخصوص
هر دفعه با مایع نمیشورم
روزی دو یا سه بار
بیشتر با آب گرم و اسکاچ مخصوص از بافتنی ها گرفتم با اون میشورم

اول با مایع ضد عفونی میشورم بعد قشنگ اب کشی میکنم و آخرش با آب جوش میشورم و خشک میکنم

من باابجوش ونمک میشورم بعد ابکشی میکنم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

با مایع ضدعفونی و آب

میگن هرروز قبل این که شیر بریزی داخل باید داخل آب جوش پنج دقیقه اینا بمونه.
بعدم کااامل آب بکشی.

با آب خالی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی