۹ پاسخ

با برس مخصوص واسه شستن شیشه شیر میشورم و بعدش میذارم تو مایع ضدعفونی فیروز یک ربع بمونه و ابکشی میکنم

مایع استریل مارک یونی و فرچه مخصوص

مایع استریل آب داغ فرچه

با فرچه مخصوص با آب‌ داغ و یکم مایع

مایع استریل یونی عالیه چربی و بو رو کامل میبره

تو یه ظرف آب گرم میندازم و یه قطره مایع استریل یکم میمونه بعد با فرچه شیشه شور میشورم
وقتایی که کار داشته باشم یا بچه بیقرار باشه با ابجوش سریع میشورمش

من یه مسواک گزاشتم با اون میشورم چون من شر خودمو میدم براش فرچه نخریدم بعدم میندازم تو آبجوش

من میشورم با آب جوش ولی بو میده شیشه شیر نمیدونم چرا

با فرچه مخصوص

سوال های مرتبط