بستگی داره چه جوری دوس داشته باشی من کلا 12 میزارم مدل فیشر دوتا 10 هم جلوی چشمم چون دوست ندارم بلند باشه من 12 میزنم
چسب هم مدلی که گفتی زود کنده میشه من خودم مغازه لوازم آرایشی دارم ازش دارم تو مغازه
چسب دان و پیرن برای وقتیه که میخوای یکی دو روزه مژه بمونه
در کل بستگی داره بخوای چه مدلی بزنی
اگر میخوای چشمت کشیده بشه چشمتو نصف کن نصف داخل سایز ۱۰
نصف بیرونی رو ۳ قسمت کن ۱ قسمت خارجی رو ۱۴ بزنی ۲ قسمت باقی مونده رو ۱۲
این مارک چسب و نداشتم تاحالا ولی چسب سانکو ام خیلی خوبه مژه ۱۴ و سه تا بزار بعد ۱۲ بزار در حد دوتا ۱۰ جلوی چشمت بزار
مژه ریسه ای سایز۱۳ نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.