۲ پاسخ

پرچرب پاستوریزه رو میتونی برای پخت فرنی استفاده کنی ماجان باشه بهتره
ولی ب صورت نوشیدنی بعد یکسال

نه روشنوشته بالای یکسال

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی