۳ پاسخ

من این مدلی درست میکنم
سیب زمینی و ابپز میکنم بعد دوتا پیاز برزگ ب همراه نمک و زرد چوبه فلفل سیاه حسابی سرخ میکنم ی عصاره مرغ هم میزنم بهش بعد سیب زمینی و داخاثلش لح میکنم میتونی یکمم نعنا خشک بریزی خوشنزه میشه

من اصلا نمیدونستم دوپیازه چیه اینایی ک نوشتن همون سیب زمینی کوبیده خودمونه

من پیاز و نگینی میکنم رنده بوش عوض میش بعد زردچوبه و فلفل نمک میزنم بانعنا خشک تفت میدم تو روغن بعد سیب زمینی ها میندازم داخلش له میکنم بی نظیر میض

سوال های مرتبط