من این مدلی درست میکنم
سیب زمینی و ابپز میکنم بعد دوتا پیاز برزگ ب همراه نمک و زرد چوبه فلفل سیاه حسابی سرخ میکنم ی عصاره مرغ هم میزنم بهش بعد سیب زمینی و داخاثلش لح میکنم میتونی یکمم نعنا خشک بریزی خوشنزه میشه
من اصلا نمیدونستم دوپیازه چیه اینایی ک نوشتن همون سیب زمینی کوبیده خودمونه
من پیاز و نگینی میکنم رنده بوش عوض میش بعد زردچوبه و فلفل نمک میزنم بانعنا خشک تفت میدم تو روغن بعد سیب زمینی ها میندازم داخلش له میکنم بی نظیر میض
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.