دیروز بهش شربت دادم نی گزاشتم توش دیدم خودش با نی داره میخوره و دوست نداره از لبه لیوان بخوره خود به خود یاد گرفت
من از 9،10 ماهگی نی رو میذاشتم داخل لیوان آب و انگشتمو میذاشتم سرش و آب حبس میشد، میبردم سرمت دهنش و انگشتمو برمیداشتم تا آب بریزه داخل دهنش و بفهمه آب توی نی بود
چند بار همینکارو کردم بعد سه چهار بار دیگه خودش میفهمه تو نی چیزیه و میخوره
عزیزم فک نکنم نیاز به آموزش باشه من براش قمقمه گرفتم نی دار بود گذاشتم دهنش خودش شروع کرد ب خوردن
خودشون یاد میگیرن خیلی راحت
خودش یاد گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.