چطوری به بچه هاتون نی رو آموزش دلرین ؟

۵ پاسخ

دیروز بهش شربت دادم نی گزاشتم توش دیدم خودش با نی داره میخوره و دوست نداره از لبه لیوان بخوره خود به خود یاد گرفت

من از 9،10 ماهگی نی رو میذاشتم داخل لیوان آب و انگشتمو میذاشتم سرش و آب حبس میشد، میبردم سرمت دهنش و انگشتمو برمیداشتم تا آب بریزه داخل دهنش و بفهمه آب توی نی بود
چند بار همینکارو کردم بعد سه چهار بار دیگه خودش میفهمه تو نی چیزیه و میخوره

عزیزم فک نکنم نیاز به آموزش باشه من براش قمقمه گرفتم نی دار بود گذاشتم دهنش خودش شروع کرد ب خوردن

خودشون یاد میگیرن خیلی راحت

خودش یاد گرفت

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی