۸ پاسخ

من از ۹ماهگی به دخترم با نی شفاف یا همون شیشه ایا که تو خونه داریم یاد دادم
ته نی رو که زدی تو اب با انگشتت بالاشو کیپ کن یکم اب ته نی میمونه نی رو بزار دهنش و انگشتتو کم‌کم بردار اب میره توی دهنش چند بار که تکرارکنی یاد میگیره که مک بزنه خودتم جلوش نی بذار دهنت هورت بکش که تقلید کنه سریع یاد میگیره
لیوان نی دار هم بگیر براش که همیشه با نی بخوره
الان دخترم هنه چیو با لیوان نی دارش میخوره راحتر از لیوان کثیف کاری نداره

شیر دست خودت باشه نی رو بزار توی دهنش و یکم فشار بده ک بیاد توی دهنش ب مرور زمان یاد میگیره خودش بخوره.
یکی از بهترین راه ها خرید لیوان های نی داره ک سوپاپ داره لیوان های سیلیکونی سرِ نی ی ذزه چیزی ک دوست داره بزنید مثل ی چیز شیرین ک علاقه مند بشه ک مک بزنه

بطری نی دار بگیر براش، خیلی سریع یاد میگیره، پسر من اب هم با بطری نی دار میخوره از ده ماهگی بهش یاد دادم، بزار جلوش خودت کاری نداشته باش، خودش کنجکاوی میکنه انجامش میده

فک کنم نی ک رفت دهنش پاکتو فشار بده تا شیر یا ابمیوه مزش بره دهنش شاید اونموقع خوشش اومد

شیر پاکتی کوچیک ها نی میزاری داخل دهنش بار اول دوم خودت پاکت رو فشار بده شیر میره داخل دهنش، بار سوم خودش مک میزنه من اینطوری یاد گرفت
من شیر موز گرفته بودم براش

من از ۶ ماهگی به بچم آب میدادم با لیوان خیلی کم.
از ۹ ماه دیگه شیشه شیر نی دار گرفتم آب میکردم مک میزد میخورد
الانم چون شیشه نی دار استفاده میکرد بطری یا قمقمه آب رو راحت میخوره .
نی رو بلده .
باید یاد بگیره مک بزنه

پسر من اصلا نمیذاره نی رو بذارم دهنش

من هر کاری کردم نشد که نشد. همش نی میجوه

سوال های مرتبط

مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی