۸ پاسخ

من اموزش دادم با نی شیشه ای اول خودت بخور هورت بکش با صدا اون میبنه یادمیگیره

من اصلا اموزش ندادم پریروز کلمن اب نی دارشو دادم دستش گذاشت تو دهنش اول با دندون گرفت بعد فوت کرد ب داخل بلد کشید بیرون وقتی اب اومد تو دهنش میخندید و ذوق میکرد دیگه یاد گرفت خودش

من آموزش ندادم ولی چند روز پیش داشتم بهش شیر میدادم نمیخورد آوردم با نی دادم بلکه خوشش بیاد دیدم خودش بلده خورد

دختر من تا حالا چیزای نی دار ندادم بهش دیروز قمقمه ابجیشو گرفت دیدم داره ازش اب میخوره

اره دختره من شیر پاکتی و با نی راحت خورد یبار من خوردم دید اونم خورد

بچه ها معمولا بلدن بانی بخورن

خودشون یاد میگیرن پسر اول من تا دو سالگی بلد نبود اما پسر دومم از کوچولوییش بلد بود

پسر من با نی نمیتونه بخوره اما قلیونو کشید😑
خب بلد نیستی دوتاشم نباید بلد باشه دیگه🫠

سوال های مرتبط