۴ پاسخ

تو لیوان آب کردم نی گذاشتم دخلش اول فوت کرد بیرون بعد یهو کشید داخل و تو ۹ ماهگی یاد گرفت الان روزا با نی بهش شیر میدم و شبا با شیشه

من واسش شیر خرما خریدم
از این تک‌نفره های نی دار
بعد نی رو گذاشتم دهنش اولش نمیتونس بخوره نمی‌دونست باید چیکار کنه
بعد من پاکت رو فشار دادم تو دهنش شیر رفت فهمید یه چیز خوشمزس😂خودش مک زد

اگه قمقمه یا شیشه نی داره درازش کن بده باهاش آب بخوره مث شیشه ی عادی، بعد بلندش کن که بشینه اینجوری میفهمه که در حالت نشسته هم میتونه بخوره، یا اگه شیر نی داره وقتی نشسته نی رو بذار دهنش یه خورده فشار بده تا بیاد توی دهنش

بدی بهش خودش یاد میگیره دختر من دفعه ی اول خورد خودش

سوال های مرتبط