شیرخشک پوشک
امروز شهر ماهم زدن
کرمان😥

۶ پاسخ

دیروز یکی از کرمان گفت اینجارو تا حالا نزدن، چشم خورد☹️

اره هی داره میگه

کرمان ۴..۳ جاشو زدن الکی میگن فقط فرودگاه خیابون ما هم زدن نمیگم جاشو

خیلی بد بود

اولین باره زدن

سلام عریزم وزوزگوشت خوب شد

سوال های مرتبط