روفیل زدم ۸ تومن بود الان بیشتر شد درد نداره بی حسی میزنن یخ بزار کامل بیحس میشه
دردش قابل تحمله به نظرم
من یکسالونیم نزدیک دوسال پیش نیم سی سی ترمیم کردم تقریبا ۲۵۰۰ شد
بله بشدت ورمو درد
من زدم قابل تحمله
تهران جای خوب کجا هست نچرال انجام بده
من پارسال انجام دادم 4400شد بی حسی زده بود برام خیلی کم درد داشت، ماه دیگه هم میخوام برم بزنم
اره درد داره ولی بستگی ب تحمل دردت داره من اسفند زدم چند روز پیشم رفتم ترمیم
من زدم شدید درد داره 😣
دو هفته شد نرفتم ترمیم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.