۸ پاسخ

روفیل زدم ۸ تومن بود الان بیشتر شد درد نداره بی حسی میزنن یخ بزار کامل بی‌حس میشه

دردش قابل تحمله به نظرم
من یکسالونیم نزدیک دوسال پیش نیم سی سی ترمیم کردم تقریبا ۲۵۰۰ شد

بله بشدت ورم‌و درد

من زدم قابل تحمله

تهران جای خوب کجا هست نچرال انجام بده

من پارسال انجام دادم 4400شد بی حسی زده بود برام خیلی کم درد داشت، ماه دیگه هم میخوام برم بزنم

اره درد داره ولی بستگی ب تحمل دردت داره من اسفند زدم چند روز پیشم رفتم ترمیم

من زدم شدید درد داره 😣
دو هفته شد نرفتم ترمیم میترسم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی ۴ سالگی
مامان رایان و آیسان مامان رایان و آیسان ۴ سالگی