اگه ازشام بگی خب هزینش بیشتر میشه مگر اینکه از بعد شام دعوت کنی یا اگه از شام دعوت میکنی یه شام ساده درست کن
مثل سادویج برای تزیین اگه خودت انجام بدی ارزون تر میشه خب دیگه میوه و کمی تنقلات
سه کیلو کیک بگیر بخوای ساندویچ بدی یا مخلفاتش به خودت بستگی داره.شربت و میوه پفیلا و چیزای دیگه فقط کیکت ۲و۵۰۰تا ۳تومنه
خوب تولد نگیر .بخوای فقط یه کیک میوه پذیرایی کنی کم کم ۵ت آب مبخوره
بستگی داره چی بخای بدی
تقریبا ۳ کیلو کیک میخای، نزدیک سه تومن فقط پول کیکت میشه
بنظرم اگه شام ندی ارزونتر در میاد
ساندویچ مینی الویه درست کن، با ژله و اسنک یا کشک بادمجون و میوه فکرکنم با زیر ده تومن میتونی سروتهش هم بیاری
عزیزم تقریبا ۳تومن کیکت میشه چند تا بادکنک ساده هم بخوای خودت بزنی تقریبا ۳۰۰تومن بستگی داره چجوری بخوای پذیرایی کنی من ۱۲نفر مهمون داشتم تولد دخترم میوه و شربت و کیک و سمبوسه آوردم قبل شام برای شام هم سوپ شیر و زرشک پلو درست کردم
تولد پسرم با 40نفر
تم و کیک و میوه دوجور 8تومن هزینه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.