اگه فهمیدی ب منم بگوو😢😢😢
مال من از اول بریچ بود الا شده سفالیک😐
هی دعا میکردم بریچ باشه نچرخه
ولی دیگه کاری نمیشه کرد😫
ماله من بریچه میخوام سفالیک بشه
من سفالیک بود
دعا میکنم سفالیک بمونه🫡🫡🫡
اگه راهشو پیدا کردی به منم بگو بچه منم الان رو سفالیک مونده بریچ نمیشه دیروز فکر کردم بریچ شده اما رفتم سنو سفالیک بود🥲😕
سزارین اختیاری انجام بده
اگه راهی پیدا کردی به منم بگو
برای زایمان سزارین چه فرقی می کنه مگه کدوم وری باشه بچه؟
من عرضی بود ولی سفالیکه با این حال میرم سز
من مامام میگف بچه ک بریچ باشه ممکنه بچرخه سفالیک شه اما بچه ای ک از اول سفالیک بوده آخرا بریچ نمیشه
راهشو پیدا کردی به منم بگو البته دیروز رفتم عرضی بود 😆
فک نکنم دیگه بچرخه مال من کوچیک تر بود بریچ بود ۳۱ هفته رفتم سونو شد سفالیک دیگه نچرخید
دکترم گفت تو هفته های بالا دیگه نمیچرخه 🤭
چراعزیزم،میخوای سزارین بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.