😐💔سزارین خیلی عوارض دارهاااا من سزارین شدم پنج سال پیش هنوز یادم نمیره
دنبال راهیم ک زایمان طبیعی کنم ایشالا
من همه کاری امتحان کردم باید خود بچه بخاد تا اون نخاد نمیشه الانم سفالیکه 😀
نمیشه تو کاری کنی خودش باید بخواد
🤣🤣🤣🤣🤣کاریش نمیشه کرد خدا باید بخواد فقط میخوای بچه رو بگیری تو شکمت بچرخونی برعکس کنی واقعا این سوالات مسخره رو از کجاتون در میارید چرخش بچه مگه دست ما هست بخصوص وقتی الان توی 36 هفته سفالیک هست و جاش تنگ دیگه عمرا بچرخه
دیگ نمیچرخه عزبزم باید اختیاری انجام بدی
اگه سفالیک باشه فک نکنم دیگه بچرخه
شما ها چطور از سزارین نمی ترسید من همین که اسم اتاق عمل میاد از ترس تو خودم می پیچم
تبیعی درد داره اما فقط همون روز اما سزارین خیلی بده یک ما ه نمی تونی درست راه بری دستشویی بری جای بخیه این جور چیزا
بگو دکتر برات نامه سز بنویسه منم از طبیعی میترسم
بچه از هفته۳۲ اگ سفالیک باشه دیگ نمیچرخه بیشتر سعی میکنه بیاد پایین بیفته تو لگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.