کسی شربت گریپ میکسچرمیده؟؟خوبه؟؟

۷ پاسخ

خیلی خوبه من هنوزم میدم

براى دل درد خوبه من به دخترم ميدادم روزي دو سه بار.وقتي يبوست هم داشت روزي دوسه بار ميدادم بهتر بود اينفاكول هم خوبه براي دل درد

بهترینه آب رو آتیش

ارع چرا بد باشع من میرم

من میدم عالیه

من اوایل که کولیک داشت می‌دادم خوب بود، فقط وقتی دلش درد می‌کنه باید بدی حداکثر روزی چهار بار

عالیه
گیاهی خیلیم ضرر نداره من هنوز میدو چون بهش کمکی میدم دلش درد میاد

سوال های مرتبط

مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی