دوستای گلم جواب سنو انتی خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

برام دعاکنید من یه سقط ۲۲هفته داشتم

عزیزم دقیقاً چند هفته بودی رفتی؟

خوبه عزیزم

بله خوبه..فقط یه کم طول سرویکست برای ان تی یه ذره کمه..بیشتر استراحت داشته باش که خدایی نکرده پایین تر نیاد

پایین بیاد سرکلاژ میشی

باتوجه به چیزایی که نوشته مشخصه خوبه

اره عزیزم خوبه طول سرویکسم ۳۳ استراحت کن پایین نیاد

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣ساحل🧸 مامان 🐣ساحل🧸 ۳ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷فندق🩷 مامان 🩷فندق🩷 ۲ ماهگی