برام دعاکنید من یه سقط ۲۲هفته داشتم
عزیزم دقیقاً چند هفته بودی رفتی؟
خوبه عزیزم
بله خوبه..فقط یه کم طول سرویکست برای ان تی یه ذره کمه..بیشتر استراحت داشته باش که خدایی نکرده پایین تر نیاد
پایین بیاد سرکلاژ میشی
باتوجه به چیزایی که نوشته مشخصه خوبه
اره عزیزم خوبه طول سرویکسم ۳۳ استراحت کن پایین نیاد
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.