رفلاکس پنهان چه چیزی باید بدیم ساکت شه

۴ پاسخ

من شربت فاموتیدین میدیم با شیرخشک ای ار

علائم رفلاکس پنهان چیه ینی از کجا متوجه شدی رفلاکس داره

فک کنم طول بکشه ولی حتما ببرش دکتر

هععععی خواهرررر اگه مث بچه من باشه که با هیچی خوب نمیشه و راه دراااااازی در پیشه برو دکتر انشالله پسرت با دارو خوب شه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی