۴ پاسخ

دختره من همه حالات رو توی شکم من انجام داد.اولش بریچ بود و بعدش سفالیک شد و موقع زایمان هم افقی بود😅

من از۲۵هفته تا۳۷هفته بریچ بودبعدچرخیدسفالیک شدبه دنیاکه اومددکترسنولگن نوشت بهموگفت سرپابودگفتم آره گفت هردوتالگنش یکم لقه سایزپوشاکشوگفت عوض کنم واین که توخونه گاهی وقتاآذادبدون پوشک بزارمش تاپاهاشوحرکت بده لگن محکم بشه بعدچهل روزگی دوباره بایدتکرارش کنم سنو

سلام عزیزم من دخترم

من

سوال های مرتبط