خانما کیا از خود بیمارستان بچه اشون شیر خشک داد

۵ پاسخ

من به هر دوتا دادم چون یکی تو ان آی سی یو بود اون یکی هم بدون خودم تو خونه بود

من بخاطر پلاکتم ومشکل خونم از بیمارستان شیر خشک میدن بچه های بزرگمم شیر خشکی بودن و الان ماشاالله ازهمه لحاظ خوبن حتی از اطرافیانی ک شیر مادر خوردن مچماشالله قدبلندتر وسرحال تر هستن

من تو بیمارستان تا بیام تو بخش شیرخشک دادنش یعنی درکل از قبلش گفتن شیرخشک آپتامیل بخربن بیارین تحویل بدین
بعدم خودم شیرم کم بود الان کلا شیرخشکی هست

دختر من از وقتی بدنیا اوند مدام گریه میکرد دکتر خودش گفت خشک بخرین قندش میوفته ولی تا دو ماهگی هم شیر خودم و هم خشک میدادم

اولش آغوز رو حتما باید بخوره نیاز داره بهش

سوال های مرتبط