من دیروز زدم خیلی دیروز خوب بود تب هم نکرد البته من چهارساعتی دادم ولی از امروز صبح همش گریه و ناله میکنه نمیدونم چیکار کنم غذا هم نمیخوره
دخترمن شش ماهگی اذیت شد برخلاف دوماهگی و چهارماهگی که خیلی سبک بود
پسر من سر دوماهگی چهار ماهگی پوست مارو کند خدا این یکی و بخیر کنه🤦♀️
هر ۴ساعت استامیفون بده اگر تب کرد یه دستمال نم دار بذار رو کشاله پاهاش و زیر شکمش
نگران نباش عزیزم خوب میشه سر ساعت قطره بده بهش
همون استا و کمپرس سرد رو انجام بده ببین بهتر نمیشه
عزیزم وزن و قد دیاکو چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.