۷ پاسخ

من دیروز زدم خیلی دیروز خوب بود تب هم نکرد البته من چهارساعتی دادم ولی از امروز صبح همش گریه و ناله میکنه نمیدونم چیکار کنم غذا هم نمیخوره

دخترمن شش ماهگی اذیت شد برخلاف دوماهگی و چهارماهگی که خیلی سبک بود

پسر من سر دوماهگی چهار ماهگی پوست مارو کند خدا این یکی و بخیر کنه🤦‍♀️

هر ۴ساعت استامیفون بده اگر تب کرد یه دستمال نم دار بذار رو کشاله پاهاش و زیر شکمش

نگران نباش عزیزم خوب میشه سر ساعت قطره بده بهش

همون استا و کمپرس سرد رو انجام بده ببین بهتر نمیشه

عزیزم وزن و قد دیاکو چند بود

سوال های مرتبط

مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی