۵ پاسخ

من سه روزه فرنی ارد برنج میدم
فردا پوره سیب و یا هویج میدم
دو سه روز بعد ارد برنج و پوره باهم میدم

من از چهار ماهگی با پوره هویج و سیب شروع کردم الانم سوپ میدم بهش

پوره کدو حلوایی بخارپز
پوره هویج بخارپز
پوره کدو سبز بخارپز
پوره سیب بخار پز

سوپ، کته، اوتمیل ولی فک کنم برا چهارماهگی زوده

میخای شروع کنی از الان؟؟

سوال های مرتبط