خانما ادامس نعنایی بد نیست خوردم؟

۷ پاسخ

اگه رفلاکس معده نداری بخور من رفلاکس دارم میخورم معدم خیلیییییییی بهم میریزه حالم بد میشه

نه زنجبیلی هم خوبه دکتر ب من گفت برا رفع تهوع زنجبیلی بخور

چرا خطرناکه اگه بیشتر از ۱۰ دقیقه بجوید😂 😆🤣😂🤣

🙄🫵🏻🤐

نههههههههههههههه😑

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

نه😐😐

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان ماه خانم مامان ماه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری