ببرش دکتر مولتی ویتامین و زینک میده
اشتهاش بیشتر میشه
اگر شیر خیلی داره کم کم از شیشه بگیرمش بذار تند تند شیر خودتو بخوره
اگر شیر کم داری کم کم مقدار شیرخشک رو بیشتر کن
مثلاً اگر الان ۴ وعده ۳۰ تا میدی فردا بکن ۵ وعده
تا برسی به ۸ الی ۱۰ وعده
اگر میبینی سیر نمیشه مقدار شیرخشک رو بیشتر کن
منم دخترم کم وزن گرفت ، رفتم دکتر ، الان بیشتر شیشه میخوره
دختر منم بعد به دنیا اومدنی زردی گرفت شیر منم سیرش نمیکرد خیلی وزن کم کرد🫠 اما تو ۳۳ روزگی۴۷۰۰شد
کمه وزنش زینک و کوالی فول بهش بده
بنظرم کمه
حداقل باید ۴ کیلو میبود حتما
شیر خودتو میدی؟
سلام گلم نه وزنش خوبه بچه اوایل وزن کم میکنه چون بدو تولدش وزنش همراه با ورم هست وزنش بیشتر نشون میده کلا خوبه وزنش
هر ماه باید ۸۰۰ تا یک کیلو اضافه کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.