۱۳ پاسخ

من ک اصلا ندادم شکر خدا تب و درد هم نداشت

نه نده

من ک ندادم

من فقط موقع خواب دادم بهش

تب واکسن یکسالگی ۱۲ روز ب بعد شایدم یک ماه بعد نه همون روز، نده بهش نیازی نیست

به من گفت تا چند ساعت چک کن اگه داغ شد بده اگه نه نده
پسر من تب نکرد ندادم

من‌دو نوبت دادم دیدم اوکیه دیگه ندادم

من امروز زدم بعدش دادم فقط دیگه نمیدم

به من گفت بده حتما،من ندادم تب نکرد،ضرر داره

اره بده بعضیا بعد چند ساعت تب میکنن بده تب نکنه

بده حتما

مثل بقیه واکسن ها باید بدی دیگه فرقی نداره خدایی نکرده تب میکنه یهو

نه به من گفتن نده تب نمیکنه

سوال های مرتبط