وقتی هم شیشه بدید هم سینه بچه تا ۴ ماهگی هر دو تا رو میخوره . اگه بخواد یکی رو پس بزنه از ۴ ماهگی ب بعده . که اکثر بچه ها سینه رو پس میزنن و شیشه رو میخوان چون شیر خشک هم طعم بهتری داره هم شیشه خوردنش راحت تر از سینه هست
من یک ماهگی شیر خشک دادم دیگه تا سه ماهگی کلا سینم رو نگرفت
من دارم هردو تاشو میدم
من هر دو رو میدم
من تا یک هفته پیش هر دوتارو میدادم یک هفته که اصلا شیر ندارم بچمم دو دقیقه خورد شروع میکنه ب نق و گریه دیگه ول کردم
جالبه که هرکی میگه دیگه شیر ندادیم یا بچمون نخورد سینمون سفت شد درد گرفت😂 برا من شل شله
من دارم جفتشو میدم
اره هنوز که گرفته هر دو رو میخوره
کم کم بزرگ بش ول میکن
فعلا که هردوتاشومیدم
اره من هردوتا رو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.