به من گفتن تا س ماه شیر خودتو بیشتر بدم که ول نکنه
منم فعلا روزی دو بار فقط شیر خشک میدم که شیر خودمو ول نکنه
دیگه اگه شرایطک خیلی بد باشه س بار میدم بهش
تا سه ماه همین روال رو ادامه میدم انشالله که سینمو ول نکنه شیر خشکم همینطور
اگر باحوصله و صبوری با سرنگ شیرخشک بده من از روز اول هم سینمو میخوره هر دوساعت هم شیرخشک میدم با سرنگ بچم کلی وزن گیریش بالا رفت دکتر بهم گفت این روش سینمم اصلا ول نمیکنه
شانسی به نظرم تا مجبور نشدی امتحان نکن
بچه با شیر مادر هوش بهتری داره
فقط شبا موقه خواب شیرخشک بده
من بچه اولم هر دوش رو با هم میدادم مشکلی پیش نیومد که !
نظر این خانومم خیلی خوب بود
والا من شیر خشکم میدم ولی رقیق میکنم تا شیر خودم بهتر بخوره تا حالا ک خداروشکر اثر داشته شیر منو بهتر میخوره
پسر من سینمو ول کرد دیگه این یکی اصلا شیشه شیر نمیدم اگه مجبور بشم روزای اول با سرنگ میدمش
دست تو نیست واقعا. شانسیه.
البته شیر خشککمکی بهش میدم
من همسینمو میدمهمشیر خشک ول نکرد
منم بخاطر این موضوع هی میخوام شیر خشک بگیرم باز منصرف میشم
میترسم سینه رو ول کنه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.